zaterdag 3 januari 2009

Hachelijk!!

Gerard, die hier niet genoemd wil worden, heeft bij het bezoek aan Rails al een 'thema' in zijn hoofd waar hij foto's van wil maken. In zijn geval: fietsen! (Voor de duikers-serie gaan we weer een uitje naar Railz plannen!)Ik verwijs jullie graag naar zijn blog, links bij de links. Voor de luierikken http://www.nynke.com/gerard/albums/railz_fiets/. Of kijk op de site van Digirelax. Vanavond, bij het nakijken van mijn foto's, vond ik hachelijk wel een mooi thema dat past bij mijn foto's. Lieden in een hachelijke positie. Of het is hachelijk als je bepaalde lieden tegen komt (geen grappen meer over Oude Pekela graag!). Onbewust, of is dat juist heel bewust, heb ik voor jullie weer een hachelijk bericht geproduceerd. Voor Gert vertel ik natuurlijk weer even dat er vanmorgen gevoetbald werd op een vervelend bevroren grasveldje, team 1 bestond uit Ruben, Leon en Bas (als dravers) en Bart, team 2 bestond uit René en Marco als dravers en doelman Joop, John en Frank als veldvulling. Het harde veld maakte mooie acties onmogelijk en de bal stuiterde ook meer dan normaal waardoor om 10.00 team 2 voor stond met 4 - 5 en team 1 om 10.15 de winnende goal wist te maken waardoor de eindstand uiteindelijk 5 - 5 werd, waar alle aanwezigen zich goed in konden vinden! Hierboven en hieronder: een begrafenis bijwonen kan natuurlijk al riskant zijn, maar als de bezoekers er ook bij omvallen.... Hachelijk!

12 opmerkingen:

Chris Gerrist Fotografie zei

Briljant..... vooral die laatste :D

zie, jij denk ook in thema's :D

Chris

Gert zei

Vandaag de jaarlijkse familiedag gevierd. Geen voetbal. Volgende week weer foto's maken in de zaal.

Dikke Leo zei

Wat weer een schitterend triest begin van het nieuwe jaar.

Anoniem zei

Misschien was die bezoeker wel de buurman van Bassie.

FRANK103 zei

@Chris: de foto's waren er eerder dan het thema!

@Gert: ik kan niet wachten!

@Leo: hachelijk!

@Lokkie: die kans is groot!

Anoniem zei

Die dood gevallen is, moet wel ene Rene zijn. Immers hij was blauw van kleur. Dat daar ook ene B en A rond lopen, dat moet opzet zijn geweest tegen mij. Ik kan die twee niet uitstaan...

Anoniem zei

Dit kan me ook niet echt boeien, maar goed, als dank voor je reactie bij mij loer ik hier ook maar even, maar het is wel altijd een end scrollen.

Anoniem zei

@ Rene: Frank doet nog wel zo zijn best... hij liet je zelfs dood vallen... wat natuurlijk weer hachelijke zaak is, en ik heb het niet geschreven natuurlijk.

Jacko zei

En toch vind ik dit mooie foto's! Je ziet de gedetaileerdheid in elke scene terug en dat maakte het daar nou net zo bijzonder!

FRANK103 zei

@Brillie: ik heb alleen de kenmerkende muts niet op de foto gezet....

@René: tis geen verplichting hoor!

@Brillie: nee, het waren B en A, gevallen kindervrienden....

@Jacko: en dan te bedenken hoeveel details ik gemist heb en die jij of Gerard wel gezien hebben!

Finger2 zei

Naast die omgevallen man staan heren die wachten op een gouden handdruk.

Anoniem zei

En toch verdenk ik ze van misbruik makende van de beurs.