dinsdag 5 mei 2009

De Bakker Joop Porsche

Het decalpapier van de Modelbrouwers (http://www.modelbrouwers.nl/) is al weer een paar weken binnen en afgelopen weekend is ook
-noodgedwongen- een pakje Bakker Joop koeken naar binnen gewerkt. Vanmorgens is de verpakking onder de scanner gegaan en vanmiddag heb ik de scan bijgewerkt tot 4 afbeeldingen voor op de Porsche. Nu ze eerst printen op een gewoon A4'tje om ze te passen op de auto, dan printen op het decalpapier en fixeren met blanke lak. Dan kunnen ze op de auto geplakt worden en kan de kap voorzien worden van een laagje blanke lak. Dan nog wat schroefwerk en de auto is klaar.

Planning is juni 2009, want haastige spoed is alleen goed als je dat met een raceauto doet? Hachelijk!
NB van HenkG heb ik een AudiTT kap gekregen voor een tweede BakkerJoop bolide...

5 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Brillie ziet liever geen reclame op een auto. Zeker niet op een Porsche... maar als het toch moet graag dan: www.brillie.nl

Renesmurf zei

Dat zal vast mooi worden.

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Heer Frank-103,
Ook ik ben benieuwd naar het resultaat.
Een groet.
De Drs.

Steffer zei

Ik ben niet benieuwd naar het resultaat, maar naar de resultaten van het resultaat.

FRANK103 zei

@Brillie: ik ga misschien reclame voor je maken op de Porsche. Je gaat het zien!

@Rene: dat is een open deur: natuurlijk wordt het mooi!

Beste drs: zal ik u dan ook noemen op de Porsche?

@Steffer: is al goed, ik zal er duidelijk zichtbare achterlichten op maken!