dinsdag 22 september 2009

150 jaar Märklin, meer treinen, deel 3

De liefhebbers van treinen die in grote getalen, zeg maar enorme massa's, dit blog bezoeken vroegen om meer treinenfoto's.

Bemo demonstratiebaan
Marklin modellbahntreff 2009

En die krijgen jullie dan natuurlijk van me te zien!

Marklin modellbahntreff 2009

Bert, die hier vast niet genoemd wil worden, heeft me zwart wit foto's van het miljoenenlijntje in Limburg gemaild.

De 38 of P8
Marklin modellbahntreff 2009

Die ga ik jullie niet laten zien!

De opvolger van de sneltreinlokomotief 103, de 101!
Marklin modellbahntreff 2009

Maar het omzetten van foto's in zwart wit is natuurlijk wel heel lollig!

De opvolger van de 141 (lichte lokomotief voor alle diensten), de 146.
Marklin modellbahntreff 2009

En ga ik voor jullie doen!

De goederentreinlokomotief 194 uit 1939
Marklin modellbahntreff 2009

Voorts hebben we een aantal auto's op de foto gezet

Oorlogslok 52, bedoelt voor goederentreinen
Marklin modellbahntreff 2009

Die ga ik wel plaatsen, maar hadden jullie die auto van vorige week al geraden?

Een afgedankte 141 in nieuwrood
Marklin modellbahntreff 2009

Mooi zwart wit is ook niet lelijk!
Photobucket

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

Schitterend die E94 loc. Voor mij mag je nog even doorgaan met plaatsen

Renesmurf zei

Het is eens wat anders dan auto`s, die kom ik al zoveel tegen, treinen toch minder.

FRANK103 zei

@Me: ik heb de meeste foto's nu geplaatst, maar ik zal nog eens kritisch kijken!

@René: er staan absoluut te weinig treinen op internet!

www.brillie.nl zei

Bijna niet het verschil te zien tussen echt en kleine namaak.

Suikermuis zei

kan je mij uitleggen dat een opvolger van de 103 een nummer heeft dat LAGER is dan zijn (haar) voorganger.

101 volgt de 103 op....

*** Suikermuis is effe de tel kwijt...

Steffer zei

103, er staan absoluut te veel treinen op internet!