maandag 17 september 2012

De truckrun

Ieder jaar wordt hier in de omgeving een truckrun georganiseerd:



Aanstaande zaterdag is de Truckrun die ieder jaar gehouden wordt weer een feit.


 
Dit is een toertocht waar gehandicapte kinderen mee kunnen rijden in de cabine van een vrachtwagen.



Het is een prachtig evenement met dit jaar ongeveer 150 vrachtwagens en nog veel meer lachende kinderen!



Het belangrijkste: tussen 13.00 en 13.30 start DE RONDRIT!:



minstens 130 Trucks voorzien van een bijrijder van de Prinsenstichting starten de motoren en worden begeleid door zestig motoren van MC Mozamo tijdens een route door Zaanstad en Oostzaan.



Rond 15.30 uur hopen zij weer terug te zijn en wordt het programma op het evenemententerrein vervolgt tot 24.00 uur.



Dit grootse evenement wordt georganiseerd door vrijwilligers van Stichting Globetruckers uit Wormer.
 


Jullie begrijpen het al, op weg naar de voetbalwedstrijd van Wesley kwam ik de optocht tegen.



Vanzelfsprekend heb ik er ook naar gekeken en foto's (en filmpje) gemaakt.

9 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dat vind hier ook ieder jaar plaats. Zoals ook een MG run. Maar dat is voor mij volgend jaar.

Suske. zei

ik weet niet of dat hier nu nog doorgaat maar vroeger heb ik dat hier ook gezien.
mooi initiatief trouwens.

Albert y Mara zei

Sjoerd bedoelt de Octagon Tour van de MG Car Club Holland.
Prachtige foto's Frank van deze vrachtwagens. Wat zullen die kinderen weer een plezier hebben. Wordt bij ons in de buur ook georganiseerd.
OT: In laatste log zit weer een Spaanse trein. Jij zal genieten, en dat doen wij nu ook in de warmste stad van Europa.
Saludos de Albert

Renesmurf zei

Echt weer iets leuks voor de liefhebber!
En jij bent er natuurlijk weer bij!

Renesmurf zei

Echt weer iets leuks voor de liefhebber!
En jij bent er natuurlijk weer bij!

www.brillie.nl zei

Ik ken het, en maar lawaai maken. Zo overbodig.

FRANK103 zei

@Sjoerd: leuk dat dit soort evenementen georganiseerd wordt!

@Suske: ja, het kost veel mensen een zaterdag om andere mensen een leuke dag te bezorgen, maar als je de enthousiaste reacties zag dan was het zeker de moeite waard!

@Albert: ik ga jouw log over de AVE zeker bekijken!!

@René: ik was er bij, maar eerlijk gezegd was het toevallig. Maar toen heb ik wel een kwartier staan kijken!

@brillie: lawaai maken deden ze zeker, maar of het overbodig was? Dan weet ik wel andere zaken die ik nog veel meer overbodig vind!

www.brillie.nl zei

Zoals?

FRANK103 zei

@brillie: heel veel hobbies,sporten of recreatieve activiteiten. Allemaal om de tijd op aangename wijze te doden terwijl er gewerkt moet worden!