zondag 28 februari 2016

Naar Marco in de Ziggo Dome


Het grut wilde graag naar Marco Borsato in de Ziggo Dome,



naar de bekende concerten Symfonie in Rosso.



En dus werden er kaarten gekocht,



al in april 2015.



Gisteravond was het zover,



en hoewel ik hier natuurlijk niet ga opbiechten



al minstens 5 keer naar een concert van Marco Borsato geweest te zijn,



ben ik dat wel.



Het concert vond ik ook deze keer weer zeer de moeite waard,



ondanks dat hij meerdere liedjes van zijn laatste CD heeft gespeeld (die we niet hebben).



Voor de liefhebbers heb ik ook 2 filmpjes gemaakt.


Zoals altijd is het bekijken voor eigen risico!


Hachelijk?

18 opmerkingen:

Kees zei

Hoi Frank, Super!!!!!

Ad zei

Een indrukwekkend schouwspel!

Mirjam Kakelbont zei

Mijn broer is ook geweest! Die heet toevallig ook Marco maar dat is het enige positieve wat ik aan M.B. kan bijdragen. Ik heb nog net geen hekel aan die man. Heb dus ook maar niet op je filmpje geklikt.
Maar leuk dat jullie genoten hebben.
Lieve groet

Sjoerd zei

En waar was Marco, ik heb alleen maar vaag gehoord dat hij aan het zingen is. Mar het belangrijkste is dat jullie een fijne avond hebben gehad. Aan de foto's en het eerste filmpje te zien waren de licht effecten geweldig.

FRANK103 zei

@kees: bedankt!

@ad: inderdaad!

@mirjam: bedankt! Ach, Marco Borsato is een erg vriendelijke en aardige man, ook als je zijn muziek niks vindt!

@sjoerd: hij is te zien, al is dat lastig, de telefoon is nu eenmaal niet zo geweldig als camera. Maar de licht effecten zijn wel goed te zien!

Renesmurf zei

Ja, dat is toch wel een spektakel hoor! Schitterende foto`s.
De zanger zelf vind ik dan weer niks, maar dit is zijn stijl he.

FRANK103 zei

@rene: bedankt! Ja, smaken verschillen, niks mis mee, ik vind ook niet ieder lied van Marco even goed.

Suske. zei

ondanks de filmpjes met een telefoon genomen werden vind ik ze toch de moeite. Ook de klank is goed.

FRANK103 zei

@suske: bedankt. Die telefoons worden toch iedere keer beter!

gerdaYD zei

Wow en nog eens wow, jij wist deze mooie lichtshow wel heel knap in je foto's te vangen Frank, ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat is... dus petje af jongen!

FRANK103 zei

@gerda: petje af voor samsung dus, ik heb verder niet meer gedaan dan op het knopje te drukken.....

gerdaYD zei

Goede morgen Frank. Dat is inderdaad dan petje af voor Samsung, al moet je er toch bijvoegen dat het oog van de fotograaf en de klikvinger die op het juiste moment afdrukt primordiaal zijn voor een goede foto!

Frank 103 zei

@gerda: bedankt! Al moet ik wel de Dikke Van Dale even raadplegen voor primordiaal.... ;-)

Albert y Mara zei

Gewoon een super reportage Frank. We hebben allebei met plezier de foto's en het filmpje bekeken. Vandaag gaan we weer de goede kant op.
Met spoorse vlieg-groeten Albert èn Mara

Frank 103 zei

@Albert en Mara: goede reis en mocht ik jullie zien dan zal ik zwaaien!

gerdaYD zei

Goede zondagmorgen Frank. Al wat bekomen van het concert en ben je nu aan een fijn weekend bezig? Ik hoop het zodat je morgen weer met volle moed de nieuwe week in kan gaan!

Marco Luijken zei

Hoi Frank,
Prachtige foto's, vooral foto 6 en 9.
Wel aardig van je dat je jezelf hebt opgeofferd..haha...!!
Ik ben ook wel eens geweest hoor, maar toen in de Kuip. En ik vond het fantastisch.
Ik denk dat jij ook een geweldige avond hebt beleefd.

Groeten, Marco

Frank 103 zei

@marco: ik ben inmiddels iets van 5 keer naar Borsato geweest, ben ik dan een fan?