donderdag 23 maart 2017

Reclametrams

Bij de reacties stond laatst de vraag of ik nog foto's van reclametrams gemaakt heb. Ja dus!

(eethuisje de tram wordt verwijderd, staat nog een paar dagen op deze plaats, foto 17 januari 2017)


1 Opening van de Perry Sport flagstore op 3 december 2016 (foto 2 december 2016)

2 De Dirk van de Broek tram (foto 7 december 2016)


3 G-Star RAW tram, 14 december 2016




4 De GVB tram, Molenwerf Sloterdijk op 17 januari 2017.


Dezelfde GVB tram op 20 februari 2017.


5 De Letgo tram op 25 januari 2017



6 De China Airlines tram 2089 rijdt ook weer rond, op 30 januari 2017

en op 7 maart 2017.



7 De Hornbach tram. op 17 februari 2017 wordt een filiaal geopend bij Sloterdijk. (foto 6 februari 2017)


8 De Asics schoenen tram op 8 februari 2017


9 De HP tram op 8 februari 2017


De mevrouw links op de foto hieronder begreep niet waarom ik een foto van deze / een tram maakte. Ik heb haar uitgelegd dat ik ongevaarlijk gek ben en het om dwangmatig gedrag gaat. Ze ging er daarna snel vandoor....


De HP tram op 21 februari 2017.



10 De Simba tram op 9 februari 2017 bij station Sloterdijk




 11 De Postcodeloterij tram op 7 maart 2017



12 De Cafe Royal tram op 10 maart 2017



13 De Ziggo tram maakt reclame voor Mezzo op 10 maart 2017




14 Ook de Chiquita bananentram rijdt weer rond, op 20 maart 2017


15 De Scotch & Soda tram op 20 maart 2017


16 Ik dacht dat John, die hier niet genoemd wil worden, mij deze foto gestuurd had van deze oude tram bij het Rembrandsplein te Amsterdam


Hachelijk?

10 opmerkingen:

Kees zei

Mooie serie Frank, maar de snacktram springt er voor mij uit. Altijd goed voor iets lekkers, hihi.
Groet kees.

FRANK103 zei

@kees: een echte snacktram was het niet Kees, meer voor de belegde broodjes en een glaasje sap. Maar wel jammer dat hij weg is!

Sjoerd zei

Heerlijke serie, daar kunnen we weer even op teren...

Suske. zei

Leuke serie foto's van die trams. Jammer geen één die vette happen aanprijst, of heb ik het mis ?

Ad zei

Wat een hoop reclame(trams). Je kan ook standaard trams gaan fotograferen, die zijn uniek aan het worden; echte collectors items. Die zie je bijna niet meer. Maar eerlijk is eerlijk; die reclame-trams verlevendigen de boel wel. Dus toch maar doorgaan met de reclame-trams. Nu willen we er ook geen één missen! Leuk blog!

FRANK103 zei

@sjoerd: graag gedaan!

@francky: het blog is op dieet, een vette tram zou ik niet plaatsen!

@Ad: het zijn ongeveer 10 trams die met reclame rondrijden, in deze serie komt tram 2090 ook 2 keer voor, met verschillende reclame

Renesmurf zei

En toch ziet alles er een stuk fraaier uit als de zon lekker schijnt.

Mirjam Kakelbont zei

Ongelofelijk, wat een serie foto's van reclametrams. Laat ik nou altijd het vermoeden gehad hebben dat jij totaal ongevaarlijk bent. Vreemd dat anderen daar anders over denken (-:
Die laatste foto vind ik het mooist. Wat een sfeervol plaatje.
Zonnige groet!

Albert y Mara fotoblog zei

Hola Frank, Kan je mij vertellen wat de reden is dat de Snacktram moest verdwijnen? Met spoorse RENFE groeten Albert
P.S. Het begint bij jou dus eindelijk lente te worden!

FRANK103 zei

@Rene: dan zijn de kleuren een stuk mooier ook!

@Mirjam: ik ben doorgaans heel ongevaarlijk, zolang men maar niet storend in beeld loopt!

@Albert: de tram was te klein, had te weinig capaciteit. Er komt nu een groter restaurant. Ja, het begint hier nu ook mooier weer te worden, gelukkig!